27 Aralık 2012 Perşembe

KÜSMEK nedir bilir misin..??
Küsmek DÜRÜST' LÜKTÜR..
Çocukçadır ve ondan dolayı SAF' TIR..
YALANSIZ' DIR..
Küsmek; SENİ SEVİYORUM' dur..
Vazgeçememektir..
Beni anlatır KÜSMEK..
KIZDIM ama hala buradayımdır, gitmiyorumdur, gidemiyorumdur..
KÜSMEK; nazlanmaktır, yakın bulmaktır, benim için değerlisindir..
KÜSMEK, sevdiğini SÖYLE demektir.. Hadi ANLA demektir..
KÜSMEK; umuttur, acabaları bitirmektir, emin olmaktır..
Yani, diyeceğim o ki:
BEN SANA KÜSTÜM...!
(Nazım Hikmet Ran)
Senden gitmek zorunda değildim. Sen gönderdin kelimelerinle. Bu yüzden ardına kadar açık kapılarım. Geleceğini biliyorum çıkıp odanın derinliğinden; yüzünde yüzlerce sitemle. İçerime girer misin yoksa kapı önü nöbetine mi yatırırsın bedenini bilemem ama ‘gel’ bitti dilimde.

| Özdemir Asaf |

24 Aralık 2012 Pazartesi

"Hayatında ölmeyi değil de biraz daha yaşamayı istemeni sağlayan her ne varsa onun için mücadele etmelisin." 
(The Grey)